Se společností Weem jsme navázali spolupráci v rámci zjištění aktuálního stavu nákupního oddělení a potenciálu jednotlivých nákupčích. Systematický a profesionální přístup mě mile překvapil a i prezentace výsledků doplněna návrhem akčního plánu naprosto splnila očekávání.

Tato zkušenost vedla k navázání další spolupráce v oblasti nejtěžší a to realizaci akčního plánu a posunutí celého nákupního týmu na vyšší úroveň, která je nezbytná pro zvyšující se nároky na výkony nákupu v naší společnosti.

                                                                                                                                                                                                    Jakub Hovězák, Purchasing Manager

V době, kdy jsme začali pracovat na projektu optimalizace distribuční logistiky v naší společnosti jsme na doporučení oslovili pana Gerneše. Projekt běží již třetím rokem a jsme opravdu spokojeni, jak s řízením projektu, tak s dosaženými výsledky. Chtěl bych ocenit naprosto profesionální přístup, spolehlivost i aktivní spoluúčast na projektu. Včetně neustálé snahy nacházet řešení, která pro nás budou optimální.

Za svou praxi jsem se setkal s řadou konzultantů. Pan Gerneš patří jednoznačně k těm nejlepším, se kterými jsem spolupracoval.

                                                                                                                                                                                        Ing. Jaroslav Willert, ředitel sekce Produkce  

Tento projekt je realizován společně s SC&CP

Naši spolupráci odstartovala analýza stavu společnosti ZENERGO a.s. – divize Recycling, která byla provedena v rámci poradenského programu INTEMAC-DIGIMAT. Po této analýze a zjištění slabých a silných stránek, jsme si díky pohledu zvenčí uvědomili, co všechno bychom měli dělat jinak. Původní záměr byla pouze digitalizace, ale nakonec má rozsah nabídnutých služeb a  pomoci mnohem větší záběr. Profesionální přístup k práci a skvělá zpětná vazba, nás jenom utvrdila v tom, že pan Gerneš je člověk na svém místě a my si vybrali skutečně dobře.

Budeme určitě pokračovat ve spolupráci a jediné co mě mrzí je, že jsme pana Gerneše neoslovili už dříve. Mnoho věcí by už bylo dávno vyřešeno.

                                                                                                                                                                       Lubomír Kyněra, ředitel oddělení  ZENERGO Recycling

Distribuční logistika byla identifikována jako jedna z oblastí pro zlepšení v naší společnosti. Po první seznamovací schůzce jsme se pro tuto oblast zlepšení rozhodli požádat o spolupráci pana Romana Gerneše. Společný projekt jsme nazvali „Zefektivnění a digitalizace externí logistiky“. Práce na projektu probíhala v několika krocích od mapování současného procesu řízení dopravy včetně specifikace požadovaných dat k analýze, analýzou poskytnutých dat s návrhem optimálního řešení. Návrhem řešení bylo výběr TMS systému a oslovení tří vybraných poskytovatelů. Na závěr projektu proběhl společný workshop s vyhodnocením a předáním konceptu včetně doporučení dalšího postupu projektu.

Na celé spolupráci musím vyzvednout velmi profesionální přístup pana Gerneše, který nám pomohl provést nás touto neznámou oblastí. Velmi si cením toho jak po celou dobu hledal možnosti řešení, která budou tou nejlepší volbou pro naši společnost. Nejdůležitější je nakonec výsledek a ten je zde viditelný jednoznačně. Na základě doporučení z workshopu jsme zřídili pozici externího logistika a zavedli systém TMS pro plánovaní rozvojových tras výrobků.

Spolupráci s panem Gernešem můžu jednoznačně doporučit!

                                                                                                                                                                                       Ing. Vladislav Polášek, výkonný ředitel

S WEEM jsme už spolupracovali u více než pěti výrobních firem. Jednalo se o škálu konzultací za účelem tvorby koncepce obecné digitální transformace firmy až po specifické oblasti, jako je např. plánování výroby, kvality nebo externí logistiky. Jejich přístup je vždy profesionální, dohoda na termínech a výstupech zcela platí. Pánové dokážou přesně pojmenovat slabiny firmy a vést ji k jejich nápravě. Vyznají se v nástrojích pro digitalizaci procesů. Velmi si cením jejich technologické nezávislosti. Ohlasy z firem jsou vždy pozitivní. Rád bych vyzdvihl zkušenost s projektem optimalizace externí logistiky. Analýza situace ve firmě vedla k přesné specifikaci požadavků na změnu a vyčíslení návratnosti investice. Asistence při výběrovém řízení napomohla firmě vědomě zvolit její vlastní cestu. Dnes, už krátce po implementaci, firma z této spolupráce benefituje.

 

                                                                                                                              Petr Minář, manažer poradenského programu DIGIMAT, Intemac Solutions, s.r.o.

Spolupráce s firmou WEEM nám nejen poskytla profesionální podklad, díky kterému máme představu jak komercializovat náš produkt, ale především nám v řadě věcí otevřela oči a poskytla velké množství rad a návodů, se kterými budeme pracovat. Jsou to profesionálové nejen ve svém přístupu, úrovni spolupráce, ale především v podobě výsledného produktu, který je na špičkové úrovni.

                                                                                                                                            prof. RNDr. Vojtěch Adam, Ph.D., Ústav chemie a biochemie (AF)

To whom it may concern,

I have known and worked with Roman and Mirek since the early 2000s and would like to take this opportunity to highlight their systematic and detailed work ethic. I have been in the consulting business for over 15 years and seldom do I see such a combination of detailed project work combined with an aptitude also for business and overall company strategy. Their work since founding WEEM and with us in SC&C Partner on joint projects has demonstrated this combination time and time again.  They have complemented our offering with an extension in areas such as Supply Chain Management, Purchasing, Shop Floor Management, Digitisation among others. I personally have no hesitation to recommend WEEM for any company looking for a professional solution to their needs in many areas of business.

Kind regards,

                                                                                                                                          Martin O'Malley, Business Development Director, SC&C Partner, spol. s r. o.


INVENTORY MANAGEMENT PROJECT

First of all I want to thank Mr. Gernes for all the time spent on inventory management audit. Expertise of Mr. Gernes  on the field of supply chain is really enormous and I am honoured to work with him, put BFI’s supply chain departments through such a deep and tough analyse. From the result of analysis I have two important observations, first that our supply chain systems and processes have strong fundaments for further growth and second that thanks to Mr. Gernes we have plan how to achieve it. I found ideas and recommendations of Mr. Gernes inspiring, very professional, and following trends and tactics of modern supply chain. They inspire me for other continuous improvements of processes, systems, and human skills here in BFI. I can honestly recommend Weem solutions to other companies which really want to boost their supply chain departments and evolve them to higher, I would say market leader level. I am looking forward to continue with Weem solutions in phase of implementation.  

                                                                                                                                                         Petr Krkoška, CSCP, Supply Chain Director, 23rd Aug 2020



Oslovili jsme společnost WEEM Solutions v roce 2018 a požádali je o analýzu proveditelnosti centralizace nákupu našich poboček na Slovensku, v Polsku a Česku.

Weem tým k analýze přistoupil velmi zodpovědně a kromě hloubkové analýzy dat osobně navštívil některé pobočky, aby se seznámil se specifiky našeho průmyslového odvětví.

Díky tomuto způsobu detailního sběru dat a také díky jeho rozsáhlým zkušenostem v oblasti strategického a taktického nákupu, nám zhruba za dva měsíce předložil velmi rozsáhlou a kvalitní analýzu proveditelnosti a obsáhlou koncepci pro realizaci projektu.

Z důvodů jiných priorit se naše společnost  nakonec rozhodla celý projekt centralizace nákupu pozastavit a nezrealizovat už v roce 2019.

Nicméně jsem si jistý, že se v blízké budoucnosti se tato koncepce a v ní zahrnutý projektový plán stane cenným zdrojem informací a detailním návodem pro realizaci všech změn spojených s chystanou transformací a centralizací nákupu.

Mimo toto zadání nám společnost Weem Solutions pomohla v roce 2019 s výběrem a kvalifikací nových pracovníků do oddělení zásobování, protože jsme zde v roce museli sáhnout k několika organizačním změnám.

Služby Weem Solutions mohu směle doporučit i jiným společnostem. Na základě vlastní zkušenosti považujeme Weem Solutions za schopného a důvěryhodného partnera a spolupráci s nimi za můžeme označit jednoznačně za velmi přínosnou.

V Bratislavě dne 20.9.2019

                                                                                                                                                         Jan Vymazal, MBA, Generální ředitel